• 5iktaş

    .
    Ağlayın amk tinercileri sizi. Ahahahahahhaa.
    2 ... alp er tunga
  • beşiktaş ın avrupa kariyeri

    .
    beşiktaş ın avrupa kariyeri
    9 -2 ... jimmy tudeski
  • galatasaray 3 real madrid 2

    .
    türkiyemiz böyle temsil edilmeyi hak ediyor. evet.
    2 -2 ... nesheadchea
  • beşiktaşlılara bedava aspirin dağıtmak

    .
    Yanında morfin de hediyesi olsundur.
    2 ... but not so
  • maç gecesi sözlüğe girmek

    .
    parayla mı olum girmeyin.
    2 ... karetta karettalar da ucar
  • kartal kanat açmış gol mü gelecek

    .
    "Kartal kanat açmış gol mü gelecek,
    5 gol sana az mı gelecek,
    Yandım Allah yandım yandırma beni
    Derin uygulara daldırma beni.
    uyan kartal uyan gel tut elimden."

    Çok güzel bir Anadolu türküsüdür.

    ayva çiçek açmış
    3 ... kobra nejdet
  • uludağ sözlük 18 yaş üstü olsun kampanyası

    .
    ipini koparan ergen burda. 18 yaş üstü olsun da 50-100 kişi rahat rahat takılalım.
    1 ... no 1 zenci2
  • yazarlara beşiktaşlı yazarlar için önemli çağrı

    .
    Sözlükteki arkadaşlara, beşiktaşlı yazarlar için ciddi bir çağrıdır.

    Olum tamam geyiği falan bırakın, güldük eğlendik de bunlar nerede lan? Forza beşiktaş, public agent, esmer bey vs hiçbir beşiktaşlı yazar yok olum. intihar falan etmesinler? Tanıyan eden varsa başlıkta bilgi paylaşabilirler.
    14 -1 ... aslolan fenerbahce dir
  • nadia nadia

    .
    devlete iftira değil de halkı kin ve düşmanlığa teşvik suçu olabilir. ona da ben mi karar vericem şikayet ettiyseniz savcılık karar verir zaten.
    3 -3 ... monte kristo kontesi
  • gece gece acıkmak

    .
    can sıkıcı olay.
    bisküviden başka bir şeyiniz de olmayınca babalara geliyorsunuz maalesef.
    1 ... meyyus
  • en kötü gün bugünse bugün de beşiktaş

    .
    Tinere devam kanka.
    3 ... katsura
  • en kötü gün bugünse bugün de beşiktaş

    .
    Beşiktaşlılar avunma sanatını çok iyi bilirler.
    5 ... bay efendi
  • en kötü gün bugünse bugün de beşiktaş

    .
    bu iyi günleriniz.
    7 ... nesheadchea
  • en kötü gün bugünse bugün de beşiktaş

    .
    (bkz: tamam)

    Bundan daha kötüsü ne olabilir diyeceğim ama o da oldu be.

    (bkz: Liverpool 8 Beşiktaş 0)

    (bkz: dinamo kiev 6 Beşiktaş 0)
    9 -1 ... kobra nejdet
  • forza besiktas

    .
    forza besiktas
    Anlık yazar. Şuan yazılanları okuyor.
    6 ... karniyarik ici
  • forza besiktas

    .
    forza besiktas
    6 ... cazibei derya
  • forza besiktas

    .
    forza besiktas
    9 ... jimmy tudeski
  • sigara içmeyen erkek

    .
    Bu sigara belasına bulaşmamış akıllı erkektir.
    Bulaşanlar da en kısa zamanda bırakabilir inş.
    Hem cebe hem de sağlığa çok zararlı.
    Çevredeki insanları da rahatsız etmesi çabası.
    7 ... veronica mars
  • nasıl yedin bir tencere dolmayı gelin

    .
    beşiktaş' a gelsin ;

    https://www.youtube.com/watch?v=JAH_QNLhEs0+
    1 ... teflon
  • avrupa fatihi galatasaray

    .
    hala geçerliliğini korumaktadır.
    4 -1 ... nesheadchea