• insanlar sonsuza kadar yaşasa olabilecekler

    2.
    Hitler, ii ramses ve nemrut el ele verip ortalığın anasını ağlattılardı. iyilerde boş durmaz karşı savaş Açarlardı onlara. Yani her halükarda savaş azizim.
    8 ... kale3112
  • kötü rüya görmek

    19.
    Hep de cinli rüyalar görünce yorganı çekiyorum burnuma kadar. Böyle bir evdeyim yüzleri kayık tip insanlar yaklaşıp uzaklaşıyor falan. Gözler sarı sarı. Tövbe estağfurullah. Bugün gene yaşandı.
    8 ... kale3112
  • kütahya

    618.
    Porselenleri iş görür ama pahalıdır. Bir tanıdığa hediye alayım dedim yok bütçeyi aşıyor. Yapımı zor mu acaba dedirttiren. Simav daki kaplıcalara gitmek isterdim.
    7 ... kale3112
  • türkiye kıbrıs ı kaybetmek üzere

    3.
    (bkz: Kıbrıs Türktür türk kalacak)
    8 ... kale3112
  • şahane cuma

    1.
    Tam bir kıtlık. Media Markt izdiham yuvası olmuş dediler. Vay arkadaş sanki bedava satılıyor. Bu da kapitalizm oyunlarından biri işte. Millet ihtiyacı olmayan ürünleri bile aldı be.
    7 ... kale3112
  • yan yana gelemeyen şeyler

    15.
    Ben ve 2500 TL maaşı olan bir iş.
    19 ... kale3112
  • türkiye hıristiyan bir ülke olsaydı olabilecekler

    7.
    istanbul u herkes tanır ve ciddi derecede yatırım yapmak için finans sağlanırdı.

    Barok ve rokoko sanatını her yerde görebilirdik.

    ABD bizimle daha dostane olurdu.

    Avrupa kuyumuzu kazmaz şeffaf davranırdı.

    Avrupa birliğine kafadan girer para birimimiz euro olurdu.

    Kıbrıs katliamı olmaz coğrafya tam Kıbrıs olarak kalır Yunanistan'la sorun kalmazdı.

    ABD, PKK terör örgütünü iran'a yönlendirirdi.

    Benim görüşlerim bu.
    15 ... kale3112
  • gecenin film sahnesi

    845.
    gecenin film sahnesi
    10 -1 ... kale3112
  • uludağ sözlük

    21862.
    Bakın ben dün neyi keşfettim. Daha entry girmemle oylama bir oldu. yani bir saniye ya geçti ya geçmedi hemen beğenildi. Bu ne demek oluyor şimdi. Ya yazarlar cin hemen artı verdi ya da sistem otomatik artıladı. Bilmem anlatabildim mi.
    10 ... kale3112
  • bir cümle söyle çok şey anlatsın

    83.
    Bazen yüzünün gülmesi sadece içinin yanmasından ibarettir.
    7 ... kale3112
  • general mobile

    88.
    Ben bu telefondan bezdim artık. Şarj konusunda hiç ama hiç güven vermiyor. Bazen kilitleniyor reset geliyor ve şarj yüzde 15 oluyor. Her zaman beni yarı yolda bıraktı. Tamam hızlı ama güvensiz. Düşünen arkadaşlar şiddetle vazgeçsinler.
    7 ... kale3112
  • burnunun dikine giden insanlar

    1.
    Böyle ne sözden anlarlar ne de uyarıdan. Yurtta çok vardı bu tür arkadaşlarım. Koskoca herifler birde tribe giriyorlardı. Hayatımın en kötü yıllarını üniversite de geçirdim. Oysa ne hayallerle gitmiştim. Allah kahretmesin.
    6 ... kale3112
  • kahve ısmarlamak istediğiniz yazarlar

    12.
    Ulan biri de beni yazmamış. Sayfayı aşındırdım. Gözlerimin siyahı gitti akı kaldı gene yokum. Yazıklar olsun be. Puh.

    Edit:sizin canınız sağolsun kardeşler. asyali praetor ve seymour glass iv
    8 ... kale3112
  • fakir olmanın en kötü yanı

    9.
    Kesinlikle çocuğun hasta olunca ilaç parası bulamamak. En acısı budur. Çaresizlik ve talihsizliğin oluşturduğu bu menem şey insana acı verir.
    8 ... kale3112
  • türk yargısına kısasa kısas gelsin kampanyası

    1.
    Böyle bir şey olursa kesinlikle destek veririm. Misal birisi eşinin boğazını mı kesti aynısını ona yapılsın. Biri saplantılı halde birini sevince yüzünü mü asitle yaktı aynısı ona yapılsın. Bak ne kadar güzel duruluyor ortalık. Süper olurdu valla. Keşke olsa.
    9 -1 ... kale3112
  • hafter güçleri

    1.
    hafter güçleri
    Burası da Suriye gibi rengarenk olmuş. Bu hafter bayağı almış Libyayı resmen. Hükümet garibim sarı bölge kalmış sadece. Bu Araplardan adam olmaz.
    3 ... kale3112
  • yazarlar araba üretse vereceği markalar

    18.
    Pulsar

    Bence güzel bir isime benziyor. Böyle jip ve sportif aile aracı olarak üretime geçirirdim. içime pazarlamacı kaçtı.

    Edit:hadi bee Nissan mı üretti. Hayallerimi çaldın pis Nissan.*
    4 ... kale3112
  • meksika

    299.
    Bu Meksika ın en sevdiğim yanı acıları ve taco sandviç i. Ortalık karışık orada herkes kovboy. sanki GTA oyunundaki gibi silah hilesi yazılmış ve herkese silah verilmiş. Sıkıntı bir ülke.
    5 ... kale3112
  • bugatti sahibi olunca arka camına yazılacak mesaj

    14.
    Arabamın modeli Bugatti
    Hanım beni terketti..

    Bilmem türk işi oldu biraz galiba.*
    5 ... kale3112
  • esnaf bilmeceleri

    1.
    Bir kilo demir mi ağır bir kilo pamuk mu.
    Beş yumurta beşi beş kuruştan kaç yumurta eder.
    işi cinselliğe döküp son olarak göster abilere bakalım da derler utanmazlar.

    Gibi gibi. O zaman şunu dene esnaf abi demek gerekir bunlara.

    https://www.google.com/se...amp;imgdii=JoPFanNNcLPhFM
    3 ... kale3112
  • yeni şeyler getiriyorum